Nechte mzdy na nás, ušetříte čas i náklady.

Hledáte-li levné, ale kvalitní externí vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd pro fyzické i právnické osoby nabízíme vám svoje služby nejen v Brně a okolí, ale i firmám a OSVČ z jiných částí České republiky. Klientům zaručujeme diskrétnost, spolehlivost a kvalitní zpracování vámi zadaných úkolů.

Nemáme paušály, nepřehledné balíčky a skryté ceny. V paušální měsíční platbě nebo balíčku často klient přeplácí a ani nevyužívá všechny služby, proto je u nás ani nenajdete. Klient platí za skutečné množství zpracovaných dokladů. Ceny jsou jasné a za rozumnou cenu. Služby poskytujeme na základě smlouvy v níž jsou ujednána práva, povinnosti a odpovědnost obou stran. Smlouva je na dobu neurčitou s měsíční výpovědní lhůtou.

Mezi hlavní výhody externího vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd je úspora nákladů, protože neplatíte sociální a zdravotní pojištění za zaměstnance, jeho dovolenou, nájem za kancelář, počítač, software a školení. Samozřejmostí je, že externě vedené účetnictví bude profesionálně zpracované, nehrozí riziko úniku informací mezi zaměstnanci. Velkou výhodou je i to, že při účetní chybě, která by vám způsobila škodu, máte s námi smlouvu a pojišťovna vám prokazatelně způsobené škody plně nahradí. Sami se proti škodám způsobeným vlastním vedením účetnictví nemůžete pojistit. Sledujeme novely, legislativu a upozorníme vás na všechny důležité změny a termíny.

Možnosti zpracování účetnictví: online vedení účetnictví přes vzdálenou plochu klienta, externě v mém účetním programu nebo v kanceláři klienta.

Spolupracujeme s daňovým poradcem, zastoupíme vás při jednáních a kontrolách s finančním úřadem, zdravotní a sociální pojišťovnou. Začínajícím podnikatelům pomůžeme v začátcích, vyřídíme živnostenské listy, v případě zájmu založíme s.r.o., přihlásíme vás k daním na finanční úřadě atd.

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.